Megafixning!

Nu har jag varit hemma i några dagar, tre för att vara exakt. Har hunnit med en himla massa, har bland annat storstädat rummet, strykt massa kläder, gjort lite ärenden (dock via nätet och telefonen men ändå) och pluggat. Ska bege mig mot Eslöv i eftermiddag tänkte jag och pyssla vidare där.

Får plugga imorgon i alla fall, har deadline på en uppgift på söndag, men har en fullspäckad helg så vill ha den gjord så fort som möjligt. Ska laga middag och efterrätt imorgon när J.s föräldrar och syskon kommer, så håll tummarna för att det blir världsklass på maten, haha!

Förresten Marcus har fått sitt rum renoverat och gudars va fint det blev, måste nog lägga ut en bild sen när allt är klart :)

Nej nu får jag ta tag i mig och fixa det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0