Jag har bestämt mig!

Det blir en examen i vår. Har tidigare varit lite osäker på vad jag ska plocka in för kurser i min examen, men efter mötet med studievägledaren i torsdags är jag jätte säker på hur jag ska göra. Jag berättade för henne om mina lästa kurser och hon bara satt och log. Gjorde mig lite nervös kan man ju säga, sen säger hon att hon ser två tydliga röda trådar – en mkv-tråd och en mode-/designtråd.

Har andra kurser som jag läst, men de får hamna utanför, för jag har bestämt mig. Det blir en kandidatexamen i medie- och kommunikationsvetenskap som fylls upp med mode- och designkurser.  Det känns riktigt bra faktiskt! Och halleluja så är jag klar till sommaren. Ojojoj vad det ska firas! Hörde jag någon säga fest?


Kommentarer
Postat av: Anonym

BAMBAM will be there och fira dig!!!

2011-03-08 @ 12:00:04
Postat av: Goffe

Det låter utmärkt :D

2011-03-08 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0