Sommarveckor

Shit tjohejsan vad veckorna har gått fort! Nu sitter jag återigen på jobb, samma "gamla" arbetsplats, alltså Barsebäcksverket. Började förra veckan och alltså har redan en vecka gått förbi. Kommer att arbeta fram till september i år så det lär inte bli så mycket sommarlov för mig. Får mysa och bada på helgerna istället.
Jakob har snart semester så får se vad vi hittar på då :)

Idag har vi personaldag på jobb, dagen började med möte och aktiviteter för de inbitna barsebäckarna ute i Järavallen, men jag och Fanny (den andra sommarjobbaren) anknyter när det roliga börjar - segling nere i hamnen. Sen ikväll bjuds det på buffé, det låter väl som en helt okej måndag?

Nu kanske många blir chockade över att jag faktiskt skrivit ett nytt blogginlägg, men farmor kommenterade igår att det var himla länge sedan jag skrev och hade tom koll på vilket datum jag senast skrev och det lät väldigt länge sedan så nu fick det räcka :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker att det är allt för lite action i denna bloggen tess! skärpning :)

2011-08-26 @ 18:17:41
Postat av: Mia

Det var väldigt, sitter du kvar där fortfarande? I wish!

2011-11-14 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0