Random stuff

1. Hur gammal är du om fem år? Fick räkna för mig själv, haha! Men 27 är jag då

2. Vem var den sista du träffade? Han den dära.

3. Hur lång är du? 176 långa centimetrar

4. Vilken var den senaste film du sett? Dumpa honom!

5. Vem ringde du senast? Jennie

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”hihi puss på dig” till han den dära

7. Vad är dagens planer? Dagens planer är att i alla fall få en vettig sak gjord!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till, sms går fort, men ringa är trevligare.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Säg kanske en minut sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 10.48 tror jag hon var

13. Har du någon gång hittat en katt? Nä thank god, haha!

14. Vilken är din favoritplats? Har nog inte hittat min favoritplats än, men idag är min säng min favoritplats

15. Vilken plats föredrar du minst? En plats där folk är så jävla stressade att de inte har någon respekt mot andra

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj just nu har jag ingen aning, för min hjärna är så uppdelad. Men att jobbar inom media är jag säker på. Sen att jag uppfyllt några av mina ”livsmål” har jag också gjort om 10 år.

17. Vad skrämde dig som barn? Kommer inte ihåg en massa saker, men ormar. Fy fan vad jag hatar ormar!

18. Vem fick dig att skratta senast? Jennie… hahaha!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejdå, inte för att jag lyssnar. Sparar dem för att omslagen är snygga…

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar (och en stationär i källaren)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har svårt att sova med kläder hur dumt det än låter, haha! Så det blir underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? Har två när jag sover, hade gärna haft fler om det fått plats

23. Hur många landskap har du bott i? Tre: Halland, Småland, Skåne

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kort och gott – ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Det vill jag väl påstå, men det kan gå i perioder, kan vara ensamvarg emellanåt med

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry Cookie dough, m.u.m.s!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hade köpt en lägenhet, rest och köpt precis det jag ville ha!

29. Tycker du om kinamat? Njaaa..

30. Tycker du om kaffe? Nix

31. Vad dricker du till frukost? Antingen juice, vatten eller te

32. Sover du på någon särskild sida? Den som är närmast väggen, vilket kommer innebära att när sängen sen kommer stå mitt i rummet kommer jag troligtvis ramla av, haha!

33. Kan du spela poker? Jag kan nog, i viss mån

34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa

35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja det vill jag, i framtiden.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på hur stranden är eller om det blåser för mkt vid havet, haha! Fick utbrott vid havet på Rhodos, det blåste salt från havet rakt i nyllet på en. Då fick det bli poolen!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink och håret

42. Äger du dyra smycken? Knepig fråga, men ja det gör jag

43. Har du någon gång testat narkotika? Skulle aldrig komma på fråga!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, en kluring. Brodden är jävligt rolig, Jennie har sina sidor och det har Maja med, haha!

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på mitt högra knä efter att jag ramlade med cykeln och fick sy 9 stygn

47. Vad har du för ringsignal? Nån som alla andra med iPhone och verkar ha

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, där är en liten låda på vinden

49. Flirtar du mycket? Haha, bara med en person jag tycker om

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Kalmar

51. Kan du byta olja på bilen? Fylla på ja

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Har aldrig blivit stoppad

53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte

54. Läser du dagstidningen? Varenda dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte veckotidning, men får hem Elle en gång i månaden

56. Dansar du i bilen? Det kan nog ha hänt

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM blir det, bäst mottagning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite ”läraranteckingar” på uppsatsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0