Fortsätter på 2010-spåret

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Skrev en C-uppsats, lyssnade på mig själv och satte mig först, åkte till Rhodos.

Har du några nyårslöften?

Försöker undvika nyårslöften, men sätter gärna upp mål att uppnå under året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte vänner, men typ ingifta släktingar.

Vilka länder besökte du?

Grekland (Rhodos)

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

9 oktober. 27 november. 24 december och 31 december.

Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckades med precis allt det jag hade som mål förra nyåret. Och att jag inte har tappat bort mig själv trots att jag vid vissa stunder var rädd att jag skulle göra det. Att jag är så mycket starkare än vad jag tror.

Största misstaget?

Har nog mer gjort mindre misstag.

Bästa köpet?

Lätt min iPhone

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, smink o resor, haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Åhja, många saker!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Rent spontant säger jag Mikrofonkåt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har nog varit gladare. Har fått ägna mig åt saker som intresserar mig och som gör mig lycklig.

Vad önskar du att du gjort mer?

Oj ,jag vet inte riktigt, kanske jobbat ännu hårdare. Och njutit mer när tillfälle gavs.

Favoritprogram på TV?

Gossip Girl & Grey's Anatomy

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vi hade släktkalas här hemma för mig och min bror. Dagen innan firades jag av mina vänner.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Randigt, klänningar, ballerina, ljushårig, svart blandat med färg.

Den bästa nya personen du träffade?

Har två "bästa nya personer" – Caroline och han den dära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0