Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Guuud, var ska man börja. Hade kunnat räkna upp så himla många pinsamma ögonblick som jag lyckats med. De flesta är dessvärre inte riktigt barnvänliga, eller mammavänliga för den delen, haha!

Så jag undrar vad jag egentligen kan skriva för att det inte ska komma tillbaka till mig sen. Hade jag varit Jennie hade jag haft en solklar historia att dela med mig. Den innehåller dessutom inga killar eller någon sprit, haha!

Men okej, jag kör ändå. Jag firade en gammal vän på hans student för något år sedan. Efter en väldigt solig dag, där jag dessutom lyckats låsa både mig och Jennie ute på hennes balkong det är dock en helt annan historia, var jag bjuden på studentfest. Jag hade varit hos frisören innan på dagen och fixade sedan i ordning mig och gick bort till studentfesten. Det var jättefint väder och vi alla satt ute och åt mat och vi drack. Ja inte drack vi alkoholfritt, nej vi drack vodka. Ren vodka. Och fyfan vad det gick åt skogen. Kan ju erkänna att jag sedan dess inte ens har luktat på ren vodka..

Jag bjöd i alla fall folket runt omkring på ett gott skratt... En hemsk känsla att vakna upp dagen efter och inte veta vart man befinner sig, eller vad man gjort för att förtjäna ett stort plåster på knäet, eller varför där ligger en handduk bredvid madrassen man sovit på, eller varför man inte har några kläder på sig, eller varför man får massa suspekta sms!


Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

THERESE! Hur kunde jag bli inblandad i detta?! Hahahahaha, tror dock jag vet exakt vilket moment du tänker på och jag håller med. Hahahaha

2011-01-31 @ 13:45:38
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0