Dag 16 – Första kyssen

Min allra första kyss skedde faktiskt nere i vår källare. Det var sent en höstkväll i åttan (tror jag ?!) som jag och min dåvarande pojkvän (det låter nått va?) umgicks. 

Trots att jag varit tillsammans med den här killen ett x antal gånger tidigare och i ett x antal månader, hade vi aldrig kysst varandra. Men nu så.

Hade en kär vän som dagen efter frågade vad det hade smakat och då svarade jag vet inte "meeen! var det mer choklad eller vanilj?" då svarade jag "vanilj". Kan dela med mig av att mitt användarnamn på Lunarstorm senare blev Vaniljen, hahah!


Kommentarer
Postat av: grahl

hahaha, känner mig träffad!

2011-01-29 @ 16:55:03
Postat av: Tess

Hahah, gör du? Du menar inte detta ;)

2011-01-29 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0