Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Ojojoj! Här kommer folk (vänenr) säkert ha en massa åsikter... Men jag väljer att titta åt sidan, haha! Dåliga vanor och laster... Hmmm... Kanske att jag är envis som en åsna? Jo men det är nog en dålig last OCH vana. Sen att jag är för nog med hur mitt hår ser ut. Kan aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det.

Nu tänker nån säkert "vafan det räknas väl inte som en dålig last eller dålig vana" men jo för det tycker jag. I och med att jag inte röker, inte snusar och inte har några missbruksproblem, biter inte heller på naglarna.

En annan dålig vana är väl att jag shoppar för mycket. Pratade om en annan dålig vana i helgen och det är att jag inte kan slänga kläder, för tänk om det skulle bli populärt igen. På tal om det så måste jag leta upp en röd stickad tröja imorgon.. Hemskt om jag skänt bort det eller ännu värre lyckats sllänga den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0