Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Detta kan bli sjukt tråkigt att läsa. För tillfället läser jag nämligen distanskurser, vilket innebär att jag sätter mitt eget schema.

Kan väl skriva lite om dagen idag. Vaknade lite i tio efter en behövlig sovmorgon. Kollade de viktigaste apparna på mobilen, gick sen upp och åt frukost.

Sen blev det datorn lite och fixade med registrering av kurser. Läste material och fixade med litteratur.

Timmarna tickade och helt plötsligt var det dags för lunch. Efter lunch så satte jag mig och målade lite, haha!

Målade väldigt länge. Kollade samtidigt på HippHipp och Solsidan.

Sen var det dags att fixa lite till med viktiga saker, såsom CSN och sånt roligt.

Har försökt jaga min kära vän Hanna idag också, utan lycka......

Sen nu är det kväll och jag är sjukt trött. Helgens bravader har nog tagit hårt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0