Dag 08 – Favoritsaker

Trodde att det här skulle bli ganska så lätt att skriva om, men sedär jag hade fel. Vad är egentligen en favoritsak? Är det något man inte kan leva utan, eller något som betyder lite extra utan att man egentligen vet varför, eller är det kanske en struntsak men som för dig betyder så himla mycket mer. Kanske är det Ett klädesplagg som varit med om en massa roliga stunder. Ja ni fattar grejen - svårt!

Jag tänkte blanda lite hej vilt och kombinera allt jag skrivit ovan.



Ingånga Converse, ärvda dalahästar, sjal från Rhodos, rosettnyckelring från Ordning&Reda, min iPhone, favoritparfym från Stella McCartney, porslingsbabuschka, min klocka från DKNY och ett smyckesskrin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0