Dag 07 - Vänner

Detta inlägg hade man säkert kunna göra på en rad olika sätt, men jag väljer att skriva vad vänner är och vad de har för betydelse för mig istället för att peka ut några speciella.

Vänner. De personer som står dig allra närmst. Det är de som vet allt om dig, som kan dig innan och utantill, vet hur du reagerar på lycka och på olycka, vet hur du behöver bli tröstad när du är ledsen, vet vad det är som gör dig glad. Det är de personer som du helt enkelt inte kan tänka dig att leva utan.

Om jag har några såna? Ohja! Senast igår när jag behövde lite tröst strömmade det in värmande kommentarer, söta bilder i inkorgen och söta sms. De alla tyckte inte att jag skulle vara själv, men jag ville inte träffa dem. Fick till och med en kommentar om att jag var lite löjlig, men det värmde för jag vet att hon sa det med kärlek.

Så ni som är mina vänner, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Maja

Och vi är många som älskar dig tillbaka! <3

2011-01-17 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0