Dag 06 - I min handväska




Handväskan kommer från Topshop och det är den bästa jag har! Eller i alla fall den snyggaste.. Har med massa olika saker i väskan, tänkte visa vad jag hade med mig under dagen. Det var sista skoldagen för terminen, vilket kanske syns.

Hade en sjal, två uppsatser och en handbok med riktlinjer för uppstassrkivandet. Glasögonfordral med glasögon, pennskrin, student-id, anteckningsblock, munsårsplåster, näsdukar, handkräm, vattenflaska, necessär med halstabletter, en hårsnodd och smink, en vikbar borste/kam, post-itlappar, min iPhone och hörlurar sen hittade jag en ficklampa längst ner i väskan (haha)

Allt för att klara tre timmar i skolan ;P


Kommentarer
Postat av: Maria

Var har du köpt den ihopvikbara borsten/kammen?

Jag har haft en sån för evigheter sen men den är borta och jag vill så gärna ha en sån igen men jag finner den inte nånstans!

:)

2011-10-10 @ 14:22:18
URL: http://mariasoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0