2010 i bilder

Januari



Jag och Brodden lekte med Wilma i snön, vilket hon
verkade uppskattade då hon drog omkull honom!

Februari



Vi var på Vallåsen och åkte skidor.



Klantig som jag är så ramlade jag ner för källartrappan...

Mars



Klantig som jag är så ramlade jag med cykeln...

April



Vinkväll med tjejerna och Maysan som bara var liten!



Firade Valborg hemma hos Filip.

Maj



Firade in våren med en lång promenad i Norrvikens Trädgårdar.



Marcus gick på bal och var stiligare än James Bond.



Linus tog sin examen och ställde till med fest!

Juni



Grillparty hos Linus, där jag skötte grillen. Man får ju visa vad man går för.



Marcus tog studenten!



Hanna och jag firade kronprinsessbröllopet riktigt rejält!

Juli



Det blev en runda till Liseberg!



Lasse Winnerbäck gjorde ett stopp i stan! En fantastisk kväll!

Juli/augusti



Kopplade av på Rhodos med mamma och pappa.

Augusti



Tog med mig tjejerna till 15Minutes.



Avslutade sommaren med att jobba lite till på Infocenter!

September



Var lite extra kreativ och fixade min kusins dockhus.



Vi åkte till Ven för att fira Elsa (mormors syster) som fyllde hela 90 år!



Dagen med stort D! Jag fick glasögon!

Oktober



Jag fyllde 22 och skaffade mig (äntligen!) en ny mobil, som sen blev stulen!

November



Uppsatsarbetet satte igång!



Lady Gaga äntrade scenen i Malmö Arena!

December



Gjorde mina kusiner överlyckliga när jag visade mina "Lego-kunskaper".



Hade en otroligt bra juldag!



Avslutade året med middag, dans och mys!


Kommentarer
Postat av: Partner I. P

Fina du!

2011-01-06 @ 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0