Valentine's Day!

Tror inte att någon av er missade att det var alla hjärtans dag igår. Jag missade det verkligen inte, jobbade i en butik på Eurostop igår och har nog aldrig sett så mycket män handla kvinnliga underkläder, hahah!

Måste dela med mig om världens chock som jag fick igår. Har aldrig någonsin "firat" alla hjärtans dag och skulle inte direkt göra det i år heller, lite firande skulle det istället bli idag. Men då får jag ett blomsterbud med en jätte fin bukett! Kan ni tro att jag tappade hakan?

Fick en chokladkartong av mamma med, skar mig i fingret igår när jag jobbade så skickade ett sms om att jag var skadad och förtjänade en present, hahah!


 

Cplycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0