Köpstopp!

Godmorgon februari!

Vilken månad jag har framför mig, haha! Ska göra något som jag aldrig tidigare har gjort - jag har infört ett köpstopp för den här månaden. Men i och med att jag ska jobba så har jag dragit gränsen vid 100 kr/dag, det blir till lunch och någon dricka.

Får jag se till att lära mig att bara använda pengar jag har.. Räknade nämligen lite kvitton igår och herrejösses vad ångest det gav mig.

Alltså max 100 kr per dag i 28 dagar. Så snälla uppmuntra mig nu och hjälp mig hålla det, haha!


Kommentarer
Postat av: Brodden

DU, jag såg ett par skor som hade passat såååå bra till dig. Endast 699, tkr du ska slå till :) hahaha

2011-02-01 @ 20:36:48
URL: http://brodden.blogg.se/
Postat av: Tess

Ha ha ha! Precis såååå du inte ska göra nu under 28 dagar.

2011-02-01 @ 20:38:07
Postat av: Tess

Ha ha ha! Precis såååå du inte ska göra nu under 28 dagar.

2011-02-01 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0