Dag 19 – Detta ångrar jag

Min filosofi är egentligen att man inte ska ångra något man gjort eller sagt. För allt bär med sig olika erfarenheter som man har nytta av senare i livet.

I somras ångrade jag mig lite att jag inte stannat kvar i Kalmar och läst klart på programmet där för då hade jag varit klar nu. Men sen blev jag lite klok igen och sa till mig själv att jag är lyckligare och mycket klokare nu än vad jag varit om jag stannat kvar, så varför ångra det då?

Sen kan jag väl ångra lite saker som jag inte tänker skriva här, saker som rör mitt "kärleksliv". Hur svag kan man egentligen vara för en annan människa? Väldigt svag och det är väl det jag kan känna att jag ångrar lite idag. Att jag inte satte ner foten och vände ryggen till när det var dags. Men som sagt, det har lärt mig otroligt mycket som jag bär med mig idag. Och man får faktiskt lov att en gång varit ung och dum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0