Attans bananer!

Eller kiwisar som Maja brukar säga! Måste sätta fart med mitt pluggande, ligger typ två veckor efter så det blir till att sätta in en stöt och komma i fatt. Ska i alla fall börja på en uppgift idag. Har två böcker jag måste läsa igenom tills på söndag och skriva 2-3 sidor om Göran Hägglunds klädval på KD:s pressbild, haha! Det ska jag nog klara.

Har bokat klipp- och slingtid idag också. På onsdag kvart i elva blir jag sommarfin igen :)

Måste ju dela med mig av min helg för den har varit helt underbar. Har tillbringat nästan varje vaken (och sovandes) timme i Eslöv. Har tittat på min livs första handbollsmatch, fått en sightseeing i stan, gått en lååång promenad i solen, solat på balkongen, blivit bjuden på god mat och bara myst en massa :) Och gud vad jag gillar det!

Skriver mer ikväll. Nu blir're plögg!




Kommentarer
Postat av: Maja

Kiwiwiwiiisar!



Iiih låter som en underbar helg, som du förtjänar <3



Men det var inte det jag skulle säga egentligen, skulle mest informera om att jag läste "nu blir´re glögg" och inte plögg! Tjo och tjim!

2011-02-22 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0