Helgaktiviteter

Jag ägnade fredagen åt shopping, haha! Var i Malmö redan åtta på morgonen för att shoppa på H&M, det var nämligen VIP-shopping med frukost på GA. Sen gick jag och Brodden vidare bland butikerna och jag kom hem med tre påsar. Köpte en röd kappa på Myrorna med, det var dock inte dagens bästa fynd, utan det var de ryska dockorna i vitt porslin! Herregud vad lycklig jag blev när jag såg dom, eller hur Brodden? Hahaha!

Lördagen började med 90-årskalas inne på Ven. Ska ju tillägga att jag nog inte varit på Ven på ca 10 år... Men igår då firades Elsa med stort kalas! Sen när vi kom hem igen så läste jag klart en bok och gjorde mig redo för söndagen..

Idag har jag nämligen hjälpt Jennie att sortera på vinden och i källarförrådet. Slängt en massa skit på tippen och sånt.

Sen nu sitter jag och skriver lite på mina essäer som ska in på fredag. Har dock inte börjat skriva en ordentlig text ännu, utan bara gjort lite anteckningar och kollat referenser. Men imorgon så...

Nu blir det SVT och Starke man - missa inte!


Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahah, fan som ett barn på julafton om inte värre?!

2010-09-27 @ 10:56:04
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0