Glasögonorm

Ja där kom svaret på hur det gick hos optikern. Men egentligen var det inte så farligt, jag ser fantastiskt bra på långt håll - jo men jag tackar. Och han sa att han kunde ge mig läsglasögon för att "bota" min huvudvärk och det tackar man ju knappast nej till!

Nu är det svåra att välja ut bågarna, det är mycket svårare än att sitta där och stirra i några maskiner. Fick låna med mig fyra par bågar hem, när jag väl hade provat dom och visat dom för mamma och pappa så väljer de ut de bågarna som är mer än dubbelt så dyra som de andra tre.. Typiskt va!? Men efter lite funderingar så hittade vi ett andra par som är lika snygga, så nu går jag runt i dom och känner efter, haha!

Kommentarer
Postat av: ulf

ta ett par markerade bågar

2010-09-10 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0