Äntligen!

Är äntligen klar med allt vad hemtentaskrivning innebär! Har skrivit ut, häftat och lagt ner kopiorna. Om det känns det? Skönt är bara förnamnet! Har nog aldrig varit så nära sammabrytning gällande en tenta som jag var med den här. Gårdagens var inte att leka med ska jag erkänna, slet nästan av mig håret så frukstrerad jag var på mig själv. Men allt går bara man vill.

Imorgon blir det Lund för att lämna in tentan, sen fika med Caroline för att "fira". Det får kanske bli en fira-shoppingrunda med, haha! Ska i alla fall bege mig till Löplabbet för att se om de kan hitta skorna med stort s till mig. På kvällen blir bär det av hem till Hannis o Lottis. En underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: theuer

härligt, bra kämpat :D

2010-09-30 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0