Andras olycka roar..

Jag kan inte hjälpa det, men jag skrattade som tusan åt andra människor idag. Det var nämligen så att idag när jag stod på perrongen i Lund och skulle ta tåget hem igen efter skolan var där en himla massa getingar (eller bin, skitsamma) och de flög inte omkring mig, utan runt omkring de andra i "glasburen" som vi stod i.

Då började (såklart!) en slå med jackan omkring sig så att de skulle flyga därifrån, sen tog en annan över och slog med handen för att bli kvitt dom och sen började den tredje slå med väskan.

Kan ni se framför er hur roligt det såg ut? Fick gömma munnen i sjalen, för att jag inte skulle visa att jag skrattade, hahah!


Kommentarer
Postat av: Brodden

I´m not surprised... haha

2010-09-14 @ 11:53:11
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0