Jag är ingen mes.

Hade kunnat skriva världens längsta blogginlägg just nu, men jag orkar inte. Olika känslor bubblar ut genom öronen och för att undvika massa trams låter jag det hellre dö med mig, patetiskt kanske men sån är jag! Att visa känslor är för mesar. Jag är ingen mes. Därför visar jag inte några känslor. 

Ta det nu inte fel, som att jag kallar er för mesar, det är bara vad jag tycker om mig själv. Jag är stark, ska inte bli/vara beroende av någon annan. Ska stå på egna ben, ingen ska trösta mig eller hjälpa mig.

Ibland faller dock den fasaden och då behöver jag, trots allt, någon som förstår det, någon som bara finns där som en trygghet. En vän helt enkelt.

Trots att helgen var jävligt dålig, så sluta den bra. Åkte in till stan och fikade med världens bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-10-27 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0