Roooootfyllning

Tandläkarskräcken börjat sakta men säkert närma sig nu. 13.15 ska jag befinna på hos tandläkaren och påbörja en rotfyllning av helvetestanden!

Det är lite blandade känslor kring det, det ska bli så fruktansvärt skönt att få bort all smärta som den tanden drar med sig, sen är det minsann o da inte kul o ligga där och göra en rotfyllning! Dessutom kostade det ju en halv förmögenhet..

Har för mig att i kanske 9 10 månadet har jag gått till tandläkaren för den här tanden. Har inte tuggat ordentligt på den sidan sedan dess och jag kan inte ens dricka två cider eller läsk utan att få känningar dagen efter. Kan inte borsta tänderna ordentligt på den sidan, för när att de små stråna på borsten drar över tanden gör det ont enda ner till tårna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0