I'm alive!

Jag överlevde gårdagens rotfyllning. Har dock ett fett "blåmärke" i kinden där bedövningssprutan sattes, haha!

Har kunnat tugga tuggummi idag utan att känna något och det hyllar vi, haha! Firade det med en jävla träning, lämnade killarna och gick över till tjejgymmet och hade 20 intensiva minuter på löpbandet och gick sen över till crosstrainern för 10 minuter, sen in till killarna. Kan ju säga att svetten rann längst ryggen och ansiktet hade likadan färg som en tomat, så när jag kom in till dom två nissarna satt de oberörda på varsin maskin och jag kände mig jävligt nöjd med min prestation, haha!

Ska klä på mig litta och sen ut o vall Wilma o Brodden, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0