Helgens bravader

I fredags gick jag upp klockan sex för att sedan köra och hämta Hanna och Lotta vid kvart över sju och sedan köra mot det stora gul/blåa huset, nej inte IKEA utan Gekås i Ullared! Hade en helt underbar dag med de två tjejerna. Skrattade och log hela tiden :) All kärlek till er!

Hittade ganska mycket, kom hem med två stora påsar och var lite fattigare. Så nu är min garderob fylld med en massa bra saker, dock köptes inte så värst mycket kläder. Utan det fixade jag dagen innan på Center Syds VIP-kväll, haha! Ångrar dock att jag aldrig köpte skinnjackan på Gekås, men vafan där är folk som inte ens har råd att köpa mat för dagen.

På kvällen var det födelsedags/inflyttningsfest för Louise. En megamysig lägenhet som inte alls gjorde mig sugen på att flytta... Hade äntligen lyckats stoppa undan den känslan, men så fort man steg innanför dörren så kom den tillbaka, så tack Louise, haha!

Hade en riktigt härlig kväll som var lika full med skratt och leenden som innan på dagen :)

Resten av helgen har innefattat pluggande och filmtittande. Ska nog baka något onyttigt idag, det hade varit gott! Kilot som jag gick ner förra veckan måste ju firas, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0