Drömmar är märkliga

Igår precis innan alarmet pep klockan 05.45 drömde jag något väldigt märkligt. Det var så märkligt att det nästan kändes verkligt!

Jag hade skrivit ett inlägg på både Facebook och här på bloggen om ingen mindre än Madonna. Hade skrivit lite skit om henne och att jag kunde inte förstå hur hon kunde ha några vänner för hon ser så himla bitter ut och verkar bara fokusera på sig själv. Detta hade då fröken Madonna fått nys om och tyckte minsann o da att hon skulle ändra på min uppfattning om henne.

I drömmen var jag här hemma i hallen medan någon plingade på dörren, jag gick och öppnade och där var ingen. Men bakom våra buskar vid andra trappan (som i övrigt inte ens finns kvar längre) gömde det sig en kvinna. Hon hade på sig stora solglasögon och smög sig försiktigt fram mot dörren. Hon tog av sig solglasögonne och log lite stelt - det var Madonna! Då smällde jag igen dörren och sa "I don't wanna talk to you" så svarar Madonna "But pleeease, I just wanna be your friend. I'm gonna show you that I'm nice to you". Då hade jag redan låst dörren och kvinnan stod på andra sidan dörren med ansiktet intryckt i glaset som sitter i dörren, haha!

Det slutade med att jag sa "Okey, I will hang out with you, if you pay" då svarade Madonna "Well yeah, what do you think?!"

Fattar verkligen inte vart det kom ifrån, hahah!



My new BFF


Kommentarer
Postat av: Brodden

Theuer som smittat dig med en massa olika madonna-tankar :(

2010-03-19 @ 15:40:16
URL: http://brodden.blogg.se/
Postat av: theuer

hahaha! vad ska man säga?

2010-03-19 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0