Solen älskar mig, jag älskar solen!

Jag drar mig till solen när det tittar fram. Skrev tenta igår mellan 8 och 12, gick därför upp vid sex och då sken solen uppe, skevade persiennen och bara låg och njöt av solen (sex på morgonen....). När jag skrivit klart tentan gjorde jag först lite ärenden i Lund, sen körde jag hem och däckade på uteplatsen. Helt jävla underbart! På kvällen körde jag in till Hanna och sen stack vi vidare till Strand och hunghägnet som är där. Maya såg så himla lycklig ut när hon sprang runt där.

Känner att sommaren har kommit så tänkte bjuda på lite härliga bilder från igår.

  

 

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh guuud vad mysiga bilder! Tack för en jättehärlig kväll <3

2010-06-07 @ 18:04:41
URL: http://hannajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0