Eventpersonal

Camilla ringde mig för en liten stund sedan och frågade om jag ville vara eventpersonal på ett event på söndag i Malmö. Sen började hon förklara mer, kan ju säga att jag inte ens tvekade.

Det som händer på söndag är nämligen att Kiss spelar på Malmö stadion och jag ska dela ut Sweden rock magazine till publiken. Hur ballt är inte det? Blev sjukt glad, haha! De ville ha en trevlig och härlig person som jobbar för deras kund och då tänkte hon på mig, jo men jag tackar för det! Lite hårdrocksmusik är väl inte fel, eller?

Nu måste jag lära mig lite mer om Kiss och vad det är för låtar som jag gillar ifall någon skulle fråga, hahah!

Kommentarer
Postat av: grahl

Tess gillar kiss.. heheheheheh

2010-06-10 @ 21:26:46
Postat av: Tess

hahahahah! kul linus kul

2010-06-11 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0