Bröllopsyra!

Om cirka en timme ska jag bege mig in till Hanna där vi ska sitta framför tv:n och titta på bröllopet. Har laddat upp med operatårta och banankaka. Ska drömma oss bort och titta på alla vackra klänningar, frisyrer och prinsar (och prinsessor med kanske, haha).

Efter bröllopet drar jag vidare på grillfest hos Louise.

Känner på mig att detta kommer bli en kalasbra dag!



Tycker den här bilden är så härlig, inte bara för att man ser kronprinsessans underbara klänning, utan alla känns så avslappnade och så skrattar de så härligt! Lite sådär lagom skämtsamt på röda mattan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. Vad menade du med det? ;) Du kollade ju också på prinsessor :P

2010-06-20 @ 17:05:22
URL: http://hannajoensson.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, ja men prinsarna är ju snyggare i utseendet, sen är prinsessornas klädsel snyggare på det sättet :P

2010-06-21 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0