Planka in på bröllop?

Idag är det bröllop i Mölle. Idag gifter sig min drömman. Idag försvinner hoppet.

Ja, idag gifter sig Henrik "Zäta" Zetterberg med Emma Andersson i Mölle. Jag har varit fruktansvärt förtjust i honom så länge jag kan minnas, lite sådär småkär som man får lov att vara i kända personer, haha!

Hade planer på att planka in på bröllopet idag och liksom övertala honom att välja mig istället, men man har ju ett jobb man får vara på istället.. Det är i alla fall tur att han gifter sig med Emma Andersson och inte till exempel Linda Rosing, då vetitusan om jag inte tagit saken i egna händer..

Får väl försöka att hitta min egen Zäta istället och då behöver jag kanske inte planka in på något bröllop för att få den drömmannen!


Önskar er i alla fall all lycka och för att lugna mina vänner så tänker jag inte planka in på bröllopet. Vad tror ni egentligen om mig...

Kommentarer
Postat av: Brodden

Vill du verkligen veta veta ;)? haha

2010-07-23 @ 11:01:00
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0