Händelsefulla sommarveckor!

Gud vad jag älskar somrar! Man har alltid något att hitta på oavsett om det är att ta en glass en kväll på campingen, titta på film en regning kväll, åka iväg på utflykt, eller fylla dagarna med jobb. 

Helgen har varit helt fantastisk, då jag varit uppbokad hela tiden. I fredags efter jobb åkte jag och Marcus till Väla så att han fick shoppat lite sommarkläder, sen hem och laga mat. Åkte sne in till Jennie och drack rosé, utgång till Inferno. Vi svek dock Tages efter en dryg timme och beställde nattamat och kröp ner. Dagen efter begav vi oss till stranden för att lapa sol hela dagen och det gjorde vi, haha! Var väl där i cirka 5 timmar. På kvällen tog jag det bara lugnt, njöt av en god middag som pappa stod för. Morgonen därpå satte jag mig i bilen och hämtade upp tre glada tjejer och körde vidare mot Liseberg. Blev blöt som tusan, skrattade som fan och njöt till tusen!

   
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0