Man ska inte vara dum!

Har nyss suttit i telefon med både Telenor och Tele2 och blev faktiskt väldigt positivt överraskad! Framförallt så kom jag fram direkt, inga telefonköer här inte, haha! Sen så fick jag otroligt bra service!

Men det viktigaste - jag hade rätt!

Hos Tele2 har jag fått två fakturor efter att jag avslutat mitt abonnemang, vilket enligt mig är helt koko. Tjejen på kundservice förstod inte heller det och kollade upp det. Det visade sig vara fel, vilket resulterade att jag sparar ca 100 spänn.

Sen hos Telenor hade jag en monsterhög räkning på över 1300 kr, ville därför kolla så att allt stämde innan jag betalade, men se där det gjorde det inte. Hade fått 250 kr för mkt! Så får 250 kr i "rabatt" på nästa faktura istället.

Se där ja! Man ska inte vara dum!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Thereser,



Vi på Tele2 beklagar om du fått en felaktig faktura från oss men vi är glada att läsa att det redan löst sig för dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-12-23 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0