Juletider

Ja, idag är det julafton och jag är mogen nog till att erkänna att jag längtar som ett barn på julafton (ha ha) till klockan 15. Det blir julaftonsfirande hos min morbror och hans fru i Helsingborg idag, mysigt värre! Ska bara goda med mina kusiner och leka med Lego, haha! Fick nämligen två fina mms igår av Adam (nej han har ingen egen mobil) där han hade byggt olika figurer av Lego. Älskade lego när jag var mindre, kunde bygga värsta husen, hahah!

Igår var det middag och mys hos farmor. Fick jättegod mat, pratade lite och pappa spelade Bingolotto. Han sa att om han vinner en bil så blir det dubbelt och då skulle jag och Marcus få varsin. Tyvärr blev det ju inte så, haha!

Hade ett underbart snöbollskrig igår med, hade dock varit lite för kaxig dagen innan, så det fick jag äta upp...

Nu ska jag ta och plugga lite, sen håller vi jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0