Privat läxhjälp!

För en liten stund sedan stack Pettsson hem igen. Han har varit gudasnäll o hjälp mig med en webbuppgift till en kurs jag läser. Vi slog ihop våra kloka huvud och lyckades lösa uppgiften till 99,9% och det räcker gott o väl i detta läget tycker jag! Tack som fan för det säger jag!

Stuckade foten idag på gymmet o slog armbågen, buhu! Har aldrig tidigare skadat mig på gymmet, men nu, dagen innan jag ska jobba och dessutom GÅ i 5 timmar så stukar jag foten. Vad är oddsen?

Foten är i alla fall inlindad och ska alldeles strax få ligga högt ett tag medan jag ligger o värmer mig under täcket.

Just det. Ni var nog inte så många som gick på det där med att jag klippt mig. Med tanke på Louise kommentar tror jag inte heller att hon trodde på det ;P Aldrig i livet skulle jag klippa mig så, hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0