Motion + jobb = en lyckad dag

Kära Camilla från Maxkompetens ringde mig när jag satt hos frissan och frågade om jag har lust att jobba på fredag. Jojomensan, klart som tusan att jag har lust med det!

Ringde henne nyss och fick reda på att jag ska jobba 10.45 - 16.00 med att gå med en board på ryggen och göra reklam för MFF, ha ha! Härliga pengar och bra motion. De flesta får ju lönen på fredag så det kan nog bli riktigt mycket folk på stan då. Fint som snus, eller ja..

Måste dock hitta ett par skor som fungerar att gå i, ska ju trots allt runt i 5 timmar och en kvart (!) Förra gången jag gjorde det här hade jag sjukt ont i fötterna och inte gick det över, över natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0