Den stora längtan!

I slutet av 2009 skrev jag "Jag kan i alla fall berätta att 2010 kommer att vara mitt år, där jag bara ska fokusera på mig själv och mitt välbefinnande, som det så fint heter, utvecklas som person och läsa klart på universitet. Ska försöka gå ner alla de trivselkilon som jag inte direkt trivs med, haha! Som sagt 2010 ska bli mitt år, jag har trots allt årets coolaste födelsedag, 101010."

Tycker att jag kommit en bra bit på vägen, men är långt ifrån målgången. Sätter upp olika delmål som får mig att bli mer taggad. Tänkte dela med mig av ett av delmålen, som gör mig jävligt taggad på att bränna fläsk, hahah!  



Idag är det alltså 97 dagar tills vi flyger till Rhodos.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0