De vanligaste livsmålen

Enligt en artikel på Aftonbladet så är detta de vanligaste livsmålen som vi har. Rätt intressant faktiskt. Där är himla många av mina "mål" som faktiskt stämmer :P De som är markerade stämmer bra in på mig.


Vanligaste livsmålen

1. Gå ned i vikt
2. Sluta skjuta upp saker
3. Skriva en bok
4. Bli kär
5. Bli lycklig
6. Skaffa en tatuering
7. Dricka mer vatten
8. Gifta mig
9. Resa jorden runt
10. Åka på en resa utan fastställt mål
11. Se ljuset i norr
12. Lära mig spanska
13. Spara mer pengar
14. Kyssas i regnet
15. Fotografera mera
16. Skaffa nya vänner
17. Lära mig spela gitarr
18. Köpa ett hus
19. Bli kvitt mina skulder
20. Läsa fler böcker

Vilka punkter stämmer in på er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0