Svar på frågestund!

Alltså är det sant att du liksom är bästis med alla de coola blondinerna typ paow, dessie, kissie och amir o dom? :O

Nä asså, jag har varit med i deras gäng, men sen så pallade jag inte med deras supervita hår o sminkade fejs så jag startade mitt eget rejs och här är jag nu!

Hur mycket tjänar du i månaden på din blogg? :)

Den siffran håller jag för mig själv, men vi kan väl säga såhär. Köper jag något för 5000 behöver jag inte diiiirekt leva på brödsmulor resten av månaden.

Vilken är din favoritmat och favoritfärg?

I’m a taco lover for life! Favoritfärg är svårt, men just nu gillar jag lila väldigt mycket och svart går alltid hem.

Tycker du att du är en lika bra bloggare som typ kissie pissie och pussy o sånna? Är det sant att du har sagt i radio att du tror att du snart kommer gå om dem i läsarantal? 

Jag tycker faktiskt att jag är en bättre bloggare än dem och framförallt en bättre förebild! Ja det stämmer, tänkte faktiskt lägga in en statistikbild och visa er hur det ligger till.

Ska du till Burlövscenter idag? Hoppas det, för då kanske jag får se dig! Är det okej om jag kommer fram och säger hej då? Och kanske tar en fan-bild? :D

Hej, ja jag var på Burlövs Center igår. Det var kanske du som kom fram och hälsade? Så himla roligt! :)

Är det sant att du känner en väldigt trevlig påg vid namn Fredrik Brodén? Har hört att han ska vara vääääldigt trevlig och väldigt dirty :D?

Kan jag få hans nummer i så fall ?

Hej, ja det stämmer. Fredrik är en av mina närmsta vänner så han är mycket trevlig han. Asså det beror ju helt på hur du ser ut?! Kan ju inte se ut som värsta ”världens fulaste hund” o tro att jag ska ge dig hans nummer.

Vem är du?

Det verkar som om du är en ny läsare, alltid kul! Jag heter Therese och är 20 år gammal, snart 21, hihi! Just nu pluggar jag ekonomi på Högskolan i Halmstad, that’s some real shit I tell ya! Annars kommer jag från byhålan Häljarp, men ja ingen vet ju vart det ligger så det kviiiiittar.

Vad tycker du om dagens politiska utveckling?

Politik och sånt får du läsa om på Carl Bildts blogg, här sysslar vi med kläder, mode, smink o sånt.

Vilken kille älskar du mest i hela världen?

Det är en svår fråga, min pappa är ju faktiskt en kille och han älskar jag väldigt mycket. Sen min lillebror är ju också en kille och han älskar jag också väldigt mycket! Men annars så älskar jag min fästman mest i hela världen.

Vad tycker du om den snygge killen som bor mittemot din farmor?

Får hoppas att han inte läser detta, för tror inte han vet detta, hihi, men har spanat in honom enda sen han flyttade in, två år nu snart så det är lång tid. Men nu i somras förlovade vi faktiskt oss och jag är lyckligare än nånsin.

Vad har du för bh storlek?

Det är så många som skäms över sina bröst men inte jag! Jag har 80D, eller var det 75C, jag minns helt enkelt inte. Jag klagar inte och någon annan verkar inte heller klaga, tihi!

Jag har hört att du och killen som bor mittemot din farmor, ska gifta er? Stämmer det? Får jag komma på ert bröllop då? Snälla snälla snälla Therese, snälla! Jag har ju faktiskt kommenterat jätte många gånger nu så jag borde få komma.

Ja det stämmer, vi förlovade oss för ca två veckor sen <3 Datum är inte planerat än, men det blir nog i vinter. Han vill köra på traditioner så inom ett år blir det i alla fall. Vi kan nog fixa in dig ska du se!

När kommer du svara på dessa frågorna? :D

Nu har jag lagt upp svar, är det något jag inte svarat på så är det bara att fråga mer, hihi!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar för dina ärliga och bra svar. det betyder mycket för oss läsare..men vi får nog snacka igenom det här med gästlistan på bröllopet, känns som du bjuder in vem som helst

2009-09-04 @ 14:56:02
Postat av: Kissdockan

:O Va fan uffe! Är jag vem som helst eller?!?! Det ska jag komma ihåg......

2009-09-04 @ 16:11:09
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej, det är therese pappa du pratar med..du vet att det är brudens föräldrar som ska betala bröllopet..vi måste skära ner på antalet gäster

2009-09-04 @ 17:53:04
Postat av: Anonym

BLOGGKRIG PÅ GÅNG.

Allt handlar om en msn konversation mellan jockiboi och dessie.

men båda har lagt in två helt olika bilder av den.

vem ljuger? vilken är falsk?

handlar iaf om att dessie vill träffa jockiboi men han dissar henne för hon har pojkvän

www.dessies.se

www.jockiboi.blogg.se

2009-09-10 @ 02:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0