Roast på Berns

Igår var det start för Roast på Berns och jag satt klistrad framför TV-rutan. Det var Björn Gustafsson som var först ut att blir roastad och som jag skrattade! Men tårarna rann dock när det var Björn själv som skulle "grilla" sina komikervänner i panelen.

Björn sa detta till Özz och Zoran som satt i panelen:

"Undrar ni inte vad som kommer att hända med er när ni dör? Ni är ju inte kristna så ni kommer inte till himlen och i Nangjiala är där inte en enda blatte! Och till er som stör er så på min frisyr, sån frisyr har varenda jävel i Nangjiala!"

Det var underbart underhållande. Jag är nog en liten djävul ibland som tycker sånt här är kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0