Överskattat med rubrik?

I fredags var det Sex and the City-kväll hos Louise. Det bjöds på fördrink och små snittar. Super gott! Sen blev det en Sex and the City-quiz! 13 rätt av 20 kändes inte så värst dumt, haha! Gick vidare på mellanfest vid halv tolv kanske, men där dog jag. Om jag låg på 110 innan låg jag på 40 när vi gick därifrån, men men. Det var bara att ladda om och börja på en ny kula när vi gick ner i stan. Inom Tycho o spanade lite, sen vidare till Inferno o bort till Tages. Himla mycket folk var ute och stämningen blev bättre :) Blev överraskad på av det ena och det tredje under kvällen, men kul var det allt!

Igår tog jag det bara lugnt. Började dagen med en brakarfrukost hos Jennie. Den innehöll: pannkakor, färska hallon o blåbär, bacon, apelsin, jordgubbsjuice, bullar, olika pålägg o vatten. Helt underbart!

Sen hämtade "Taxi Häljarp" mig och jag gick hem o slängde mig framför tv:n o inväntade Top Model 12 och Lipstick Jungle. Valde maten för kvällen som blev ett  LCHF recept med fläskfilé med ngn sås o sallad. Övergott!

Idag har jag mest tagit det lite lugnt, legat och läst lite i Snabba Cash, varit o handlar på lill-Ica o nu sitter jag här. Ska nog återgå till boken för sällskapet på msn är inte det roligaste direkt, haha!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Haha du är söt :) Tack för i fredags/lördags!

2009-09-13 @ 14:08:37
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: grahlis

snabba cash <3

2009-09-13 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0