Morning morning!

Vaknade för en timme sen, har nyss ätit frukost. Vaknade dock redan klockan fem med andningssvårigheter  - näsan var igentäppt! Så det var bara att leta upp nässprayet och använda det lite.

Ska ta och bädda sängen nu och sen lägga fram saker som ska följa med till Häljarp idag. Ja jag ska hem redan idag, haha! Så är det när man är ledig en massa. Fick en biljett för 55 kr, helt sjukt 55 spänn! Så hämtar pappa mig på Campus o har förhoppningsvis med sig min trendanalys så kan jag passa på o lämna det till min mode o trenderlärare. Har varit lite slö med den kompletteringen...

Nej bäst att sätta igång, ska vara på bibblan 12.30 för biblioteksinformation. Sen går jag till 16.00 och min buss här ute på gatan går 16.12, haha! Stress stress stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0