Mitt nya liv.

Mina hyresvärdar har fixat Internet så jag har fått det redan idag - halleluja! Fan va man är begränsad utan Internet, hela skolan sköts via cybervärlden och är man då utanför får man inget veta.

Igår var det upprop, det tog väl sisådär en timme, det gick både bra och dåligt. Fel uppgifter om vilka böcker som gäller har typ alla fått och givetvis jag med, så en tredjedel hade en sorts bok, en annan tredjedel hade en annan och den sista delen hade en annan. Kanon! Men tydligen kan jag ha den här boken ändå, det va rlärarens favorit, haha!

Har idag tagit det lite lugnt, varit nere i stan och köpt doftljus och handduk till toan, samt en superfräsigt flätad korg att ha tandborsten och så i :) Det blev även ett par jeanstights och MQ-klänningen. Dock i en annan, mindre storlek än vad jag trodde, man tackar, höhö.

Ska nog strax bege mig till Maxi och köpa lite bra o ha saker, bl.a fetaost, röd pesto och Ben & Jerry-glass. Ska fira att jag klarade min omtenta!

Nej vi hörs mina vänner! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0