Inredningdetaljer

Kollade nyss igenom Village katalog på deras hemsida. Mycket, mycket fina saker måste jag säga! Hittade en julkrubba, ni med den historien om när Jesus föddes... Haha! Den här var övermodern och oerhört ball! Hittade också en massa fina julgrankulor och andra julsaker. Det är bra att min fästman vill ha en äkta gran, annars hade jag nog fått tänka om och hitta någon annan, eller som jag sa till honom annars hade han fått hitta den finaste platsgranen på marknaden, hahah! Tyckte också att det var en kul detalj att blanda färgglada sterinljus med cementljusstaken :)


Kommentarer
Postat av: your lover

det är klart vi ska ha en äkta gran älskling :D och oväntat att där var många vita inslag i dom där sakerna på bild :p

2009-09-28 @ 06:39:51
Postat av: Tess

haha va bra! :P äh tyst med dig, jag gillar vitt. Såg du inte att där va lite färger med? :D

2009-09-28 @ 10:45:56
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0