Inga rester!

Fick mejl av min gamla föreläsare på mode o trender kursen - jag är godkänd på hela kursen! Hurra! Nu hr jag inga dumma restkompletteringar som ligger och gnager :) Nu kan och ska jag bara fokusera på det här med affärsredovisning och marknadsföring så att hjärnan går på högvarv, haha!

Imorgon blir det jobb, börjar klockan 7 och jobbar till 16. Ska ta bussen vid halv sju ut till Eurostop sen kommer man att vara fast där mer än halva dagen. Undra hur gott jag kommer att somna på kvällen, haha! Sen blir det föreläsningar på onsdag, dubbla pass från och med denna veckan. Marknadsföringsföreläsning på torsdag, ledig fredag. Men på fredagkväll kommer ingen mindre än Maja och hälsar på :) Ut och äta och dricka lite vin, sen shoppingtur på lördagen, underbart!

Det kommer nog bli en bra vecka ändå ;P Fullt upp åtminstone!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0