Gammalt som gatan!

Hittade massa CD-skivor med bilder på igår.

Tänkte bjuda på några godbitar som kan ge
några goda skratt och härliga minnen, haha!

Fest hos mig i Häljarp, den gången gick det faktiskt lugnt till :P

2006



Helsingör med Maja, Louise o Jennie. (Maja var asfull)

2006



Brodden, Jennie o jag tog våra tefat och gick till hålan, haha!

2006



På Broddens 18-årsdag, haha!

2006



Fest hos Malin Larsson, Maja o jag plockar kladdkaka från golvet, haha!

2005



Tjejkväll hos Louise, hahah! Vi spelade en lite scen för resten av gänget.

2005



Fest hos mig, igen. Denna gången gick det nog inte såå lugnt till..

2005



Det skulle blivit fest, men vi drog hem igen och hade tjejkväll hos Louise.

2005



Tror det var ute i LillOlas i maj, haha!

2006


Kommentarer
Postat av: Brodden

För faaan. Sånna bilder får du inte dela med dig utav ;'( haha

2009-09-21 @ 15:34:30
URL: http://brodden.blogg.se/
Postat av: Låjs

Hahahaha! Underbart! =D

2009-09-21 @ 21:40:03
URL: http://flizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0