Djupa drömmar!

Har sovit riktigt gott i natt, inte vaknat en enda gång. Det är nog rekord! Har dock fått sjukt ont i min nacke så här sitter jag med min värmedyna och försöker tänka bort det.

Är ledig idag, rätt skönt faktiskt. Ska snart sätta mig med anteckningarna från igår och renskriva dem, kommer fatta noll komma noll om jag tittar på dem om några dagar :P Sen tänkte jag bege mig ut och gå en liten runda, sen hur många steg det är ner till stan och sådär :) Har besrtömt mig för att inte köpa ett gymkort under dessa månaderna här uppe, utan att istället gå ett x antal steg per dag eller i veckan och att cykla långrundor. Behöver få dagsljuset när man bor såhär i en källare, haha!

Nej får väl sätta fart, så är man väl klar lagom till Våra bästa år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0