Det närmar sig..

Ja snart fyller jag år och såklart har det dykt upp lite saker som jag vill packa ner i mina flyttkatonger i väntan på en riktig flytt, haha! Kan ju lika bra fylla på mina lådor uppe på vinden med nya godbitar. Kommer bli så överraskad o glad när jag väl får packa upp dem, haha! Har i alla fall lovat Maja, efter förfrågan, att hon ska vara med när jag packar upp dem :P

Hittade lite godbitar som inte suttit fel.



Pajform från Sagaform Season

Underbart mönster, verkligen ett "Therese-mönster"


Liten glasskål från RBA

Hade passat jättefint på det framtida sminkbordet, haha!
 


Mixer från OBH Nordica, färgen Aubergine

  Älskar lila och den här är helt perfekt!


Lykta från Sagaform

Svart och frostat glas, kan det nånsin bli fel?


Åh jag älskar att fylla år!


Kommentarer
Postat av: ulf

vet inte riktigt om det passar med mina tapeter..trodde vi var två om inredningen :(

2009-09-18 @ 13:45:27
Postat av: Tess

Men hjärtat! Tänk vilka goda saker jag kan göra, äpplepaj med pajformen, massa smoothies med mixern och goda drinkar. Sen kan vi ha myskväll med lite ljus. Bra va?

2009-09-18 @ 16:00:21
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0