Tråktisdag!

1. Jag har insett att min senaste kyss... inte gjorde mig så glad som jag trott.
2. Jag lyssnar på... en jädrans massa bra musik.
3. Jag pratar... mycket och ofta!
4. Jag tycker om... havrebollar!
5. Min bästa vän är... är mer än en vän!
6. Min första riktiga kyss... var nere i soffan i källaren, haha!
7. Jag älskar... min mamma!
8. Jag avskyr när folk frågar... vad jag ska bli i framtiden.
9. Kärlek är... något fint som alla borde få uppleva.
10. Äktenskap är... ett sätt att visa att man hör ihop.
11. Någonstans, tänker någon på... mig, såklart!
12. Jag kommer alltid... att ha för mycket kläder, men inget att ha på mig.
13. Jag är hemligt förälskad i... dig kanske?!
14. Sist jag grät var... i onsdags till Grey's.
15. Min mobiltelefon är... äldre än gatan!
16. När jag vaknar på morgonen... tittar jag alltid på mobilen.
17. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna.
18. Just nu tänker jag på... att jag borde gå och hämta ett paket på Ica.
19. Bebisar är... underbara, men inget för mig, förrän om några år!
20. Idag ska jag... plugga!
22. I morgon kommer jag... åka upp till Halmstad och sedan åka hem igen.
23. Jag önskar jag vore... otroligt rik och slippa plugga!
24. I veckan ska jag... äta middag!
25. Jag har... en himla fin familj och fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0