Resumé

I fredags kom grabbarna grus hit och vi åt middag, snackade skit och sjöng. Brodden var usel, enda fram till att jag agerade sångpedagog och sa åt honom att använda sin riktiga stämma. Ja, då förlorade jag såklart. Men jag var en god vän, haha!

I lördags körde jag och hämtade upp Maja sen drog vi till Nova, inhandlade vissa nödvändigheter, sen blev det hem hit där det bjöds på födelsedagsfika för moster Svea och för Marcus. Jag och Maja fixade till oss och stack in till Hanna o Lotta där det bjöds på fördricka. Sen taxi ner till Akro där vi skulle äta :) Fick en bamseburgare och goda pommes till. Senare på kvällen drog vi till Tycho där folket verkade finnas. Blev hämtad halv tolv av Broddisch, de andra skulle vidare till Malmö för "dans hela natten" men min rygg pallade inte det så jag drog när det var på topp. Det är väl så man ska göra? Haha!

Grattade Marcus en minut över tolv idag med ett fint sms. Presentutdelningen fick vänta tills på morgonen. Från mig blev det ansiktskrämer. Det behövs nu när han ska bli en man, hahah!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen tror jag. Sen blir det lite pluggning, därefter mat, sen kommer farmor hit och sen blir det pizzakväll :) En härlig dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0