Mys!

Igår hade jag ju kalas, eller ja jag, Marcus och Mamma hade tillsammans. Så är det när ens föräldrar planerat dåligt, haha! Men det är ju ändå himla mysigt att jag och Marcus fyller år med bara sex dagar mellan oss!

Pappa hade lagat himla gooood mat! MUMSMUMS! Senare på kvällen blev det prinsesstårta, min favorit! Åh så gott! Fick himla massa mysiga presenter av släkt och vänner. Fick även lite blommor. Jag bara älskar blommor, det är så himla mysigt! Fick underbara röda rosor av pappa, rosa rosor av mormor och sen min favoritblomma gerbera av Christian, Marcus kompis. Så rart, så rart!

Mös med Adam hela kvällen han släppte mig inte en sekund, men så myyysigt det var! Han ville inte sitte vid killbordet utan skulle sitte bredvid mig, så pappa offrade sin plats och satte sig bland killarna, haha! ♥

Kan ju skriva lite av de underbara presenter jag fick: presentkort på Kicks, Gina Tricot, H&M och Väla. Pajform från Sagaform, örtkruka från Sagaform, parfymen Go Girl, lila urfina ljuslyktor, ljus med tillhörande glasfat, underkläder, paraply, pyjamasbyxor, handgjort "dagishalsband", hammare och måttband och en urgullig nalle! Tack ska ni ha! ♥

Kommentarer
Postat av: no comment

hahahahaha

2009-10-11 @ 14:44:28
Postat av: din pussgurka

sådärja :D



och



det var så lite så ;)

2009-10-11 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0